desperat+orolig

är man desperat om man skickat typ 100 sms till en och samma person?? svaret är ja :P
men personen har ju inte svarat på sms på cirka 29 timmar :( då blir man desperat. man vill ju få tag på personen, så det är okey tycker jag iaf att man får vara desperat :P men också har personen inte svarat på tel när man har ringt. undrar om det har hänt något. hoppas inte det. men jag blir ibland desperat och orolig när personen inte svara på sina sms på typ 29 timmar eller mer. får väl försöka varje timme/ minut nu :Psms
Kommentarer
Postat av: ia

mattias mår nog bra :) han kanske har tappat telefonen i vattnet eller nåt :p <3 puss älskar o saknar dig

2010-08-15 @ 11:27:24
URL: http://runesresa.blogg.se/
Postat av: Mattias

förlåt älskling!! alltså comviq funkar inge bra för mig här uppe i norrland, jag måste göra något åt saken... usch hoppas att det aldrig blir såhär igen!! puss <3 <3 <3

2010-08-15 @ 13:26:11
Postat av: Calle

Ia: det skulle inte förvåna mig om han tappade sin mobil i vattnet. det skulle vara så typisk han :P

Mattias: hmmm dålig täckning?? hmmm jag hade väldigt bra när jag var där :P me love you

2010-08-15 @ 17:12:01
URL: http://saeaung.blogg.se/
Postat av: Anonym

jobbig snubbe

2010-08-16 @ 15:07:59

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0