Helg+ vatten krig typ

jaha nu är det helg då. så vad tusan ska man göra??
jag har ingen aning alls vad jag ska göra :P jag ska typ träffa några kompisar så det ska bli kul. men annars så ska jag ta det lugn innan jag ska jobba söndag och hela nästa vecka :P
så det blir helt ok.
men imorgon ska vi tydligen ha vatten krig fick jag reda på :) så det ska bli kul. jag som hatar att ha vara blött kommer säkert eller helt klart vara genom blött imorgon så jag får väl se om jag överlever :P
önska mig lycka till :)
Kommentarer
Postat av: Mattias

låt mig gissa, du blev totalt ägd och genomblöt? ;) hihihi <3

2010-08-15 @ 13:21:52
Postat av: Calle

var det så lätt att gissa??

2010-08-15 @ 17:05:41
URL: http://saeaung.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0