Helgen var bäst

vilken underbar helg. Fiffi min älskade kompis kom och hälsade på landet :)
det var super kul att få träffa min älskade kompis igen. med sig hade hon sin pappa Bo som är ifrån skåne så han pratar väldigt kul tycke riaf jag :P. så var det mammas och pappas kompisar där. Hanne ifrån Danmark men pratar svenska och hennes kille Pelle som kan ibland vara väldigt konstig men roliga. så det var tre familjer om man räknar in min :P
det var supe rkul. vi började med en 5 kamp som jag och Fiffi kokade ihop :P
det blev Gubbarna ( Pappa, Bo, Pelle) Tanterna/Damerna (Mamma och Hanne) och barnen (Jag och Fiffi). de fem grenarna var boule, pilkastning, kast med golfboll, croket på tid och luft gevärs skytte :P och så klart gick det bäst för gubbarna. vi behöver inte berätta hur det gick för oss. men kan säga att det inte gick så bra för oss två iaf :P men vi hade super kul :)
Kommentarer
Postat av: fiffi

aaaaw !! skitkul juh

2010-08-31 @ 21:53:21
URL: http://linander.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0