jaha nu var det slut :(

jaha nu var det slut då :( snart är det dags att sätta sig vid skolbänkarna igen :'( längtar verkligen inte. tänker inte skriva varför men jag vill ändå inte. känns tungt att få gå tillbaka till skolan igen. har haft det bästa sommar lov jag kan tänkas ha. många resor. träffat många underbara människor och fått vara med personen jag älskar mest av allt. så det känns extra tungt nu att säga hej då till sitt sista sommarlov i livet ( om man inte ska bli lärare då har man många kvar :P ) vill bara säga tack för en underbar sommar. och vill säga tack till alla som har gjort denna sommar oförglömlig. det har varit den bästa sommaren.
här kommer lite bilder ifrån sommar :)fint på nattenmisslove youlove
Tack alla för denna sommar och vi ses snart igen <3OskarAntonFelixvacker bildgirl powergirl powersötfråga mig inte vad Helena gör vart hus och inget annat
ni vet säkert redan vilka som är med på bilderna :)
här är alla som jag var med i sommars :) Tackar igen saknar er alla
Kommentarer
Postat av: Mattias

jag håller med om att sommaren har varit helt underbar <3

2010-08-20 @ 11:56:07
Postat av: Calle

kommer sällan glömma denna sommar

2010-08-20 @ 15:47:06
URL: http://saeaung.blogg.se/
Postat av: Emma

Oförglömlig sommar! Jag saknar dig sjukt mycket calleboy!

2010-08-21 @ 19:44:36

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0