Ko gänget

ok nu är det väl dags att introducera  medlemmarna idet berömda kö gänget. det är Daniel, Antonia ( Toni), Helena, Jacob och Otto ( hoppas jag inte har gömt någon nu). dessa kompisar går tyvärr inte i min klass. de går i PS= psykologi. och de behöver inte psykisk hjälp. de bara går där bara för att de tycker denna linje är bra ( jag vet inte men de säger typ det iaf) ok nu ska jag berätta lite om varje person.
Daniel= lärde jag känna på tyska lektionen. och han var den enda av de tyska elevrena som jag har kontakt med ( ifrån steg 1) och sen upptäckte vi att vi gick i samma engelska också. så vi pluggade engelska i två år tillsammans :) och det var kul för han var ALLTID sen eller ALDRIG där. men ibland var han i tid. Daniel är den sega av oss alla.
Antonia (Toni)= vad ska man säga om denna fantastiska vän. förutom att hon är väldigt smart. lärde känna henne också på en lektion. rättare sagt på världens tråkigaste lektion RÄTTKUNSKAPEN. det var så tråkigt så vi bildade en grupp på 4-5 stycken som satt och pratade eller åt godis :P och läraren såg inte det.Toni är den punktligaste av oss alla
Helena= som alla andra av mina kompisar har jag blivit kompis med henne via lektionerna. men denna lektion var det matte :P och så var det engelska lektionen. tänka sig att världen är så liten. men på matte lektionen så satt vi mest och pratade och lyssnade på varandras musik ( helena gillade inte min musik smak iaf :P ). helena är den lite korkade av oss alla :P
Jacob= vad ska man säga om den rysk talande personen :P han lärde jag känna på engelska lektionerna. han kände/känner helena och daniel som också gick på våran engelska lektion. så han kunde man få hjälp med de saker som man inte kunde och han var alltid steget förre en. Jacob är den tänkande av oss.
Otto= har inte så mycket som jag kan skriva om Otto tyvärr. han är den enda som jag har lärt känna vi alla andra i ko gänget. han är som mig. kommer och går som han vill. ibland är han med och ibland är han borta. som sagt så har alla en egenskap som bidrar gänget. och han är den sena. kommer alltid sen till våra träffar. :p
Som ni kanske ser så är detta de coola gänget ifrån PS som jag pratar om lite då och då på bloggen :)
fråga mig inte vad Helena gör Grattishär ser ni alla i ko gänget.
på första bilden ser ni : från vänster Toni, Jacob och Helena
andra bilden: sovande Helena
tredje bilden: sovande Jacob
fjärdebilden: Danne (Daniel)
Kommentarer
Postat av: Toni

Naw det var väldigt fint sagt :)! Och Jacob kan inte tala rysska (han bara lotsas :p)! Eller han går ju ifs på ryska...

2010-08-17 @ 20:35:04
URL: http://schludermann.blogg.se/
Postat av: Calle

du får förlåta mig om min bild :P jag hittade ingen bättre bild på dig. för en vis person låter mig aldrig ta en bild på henne :P

2010-08-17 @ 20:42:31
URL: http://saeaung.blogg.se/
Postat av: Calle

du får förlåta mig om min bild :P jag hittade ingen bättre bild på dig. för en vis person låter mig aldrig ta en bild på henne :P

2010-08-17 @ 20:42:32
URL: http://saeaung.blogg.se/
Postat av: Toni

Haha jag gillar inte att folk tar bilder på mig bara... :p

2010-08-17 @ 21:17:54
URL: http://schludermann.blogg.se/
Postat av: Calle

jag vet :( då får man ta när man har chansen ju :P eller hur ;)

2010-08-17 @ 21:28:46
URL: http://saeaung.blogg.se/
Postat av: Jacob

Jag kan visst ryska! Inte så bra kanske, men men..

Fina ord indeed. något som inte var fint dock var bilderna på mig.. :<

2010-08-17 @ 22:29:17
Postat av: Toni

Sorry! Men du vet att vi kommer lita på dina ryska kunskaper i framtiden!

2010-08-18 @ 00:34:37
URL: http://schludermann.blogg.se/
Postat av: Calle

men bilder på dig var ju fantastisk fina eller hur :P

2010-08-18 @ 07:46:02
URL: http://saeaung.blogg.se/
Postat av: Helena

Calle! Hur vågar du påstå att jag är korkad? Jag är inte korkad... Jag är bara begåvad på att tala först och tänka sen. Den talangen kan möjligen få mig att framstå som lite korkad, men icke! Annars var det väldigt fina ord, men bilderna på mig är en besvikelse! Usch... xD

2010-08-18 @ 12:22:13
Postat av: Calle

men söta rara Helena :P det fanns ingen annan bild på dig ( säger vi) men du är lite korkar :P tex tar med dig matte böckerna på engelska lektionen eller så är du bara allmänt förvirrad jag vet inte :P

2010-08-18 @ 21:34:28
URL: http://saeaung.blogg.se/
Postat av: Teodorlejla

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2011-09-26 @ 15:11:50
URL: http://teodorlejla.blog24h.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0