långdistansförhållande

det är ett av de jobbigaste ämnen som jag tänker ta upp. att ha ett långdistansförhållande är ganska jobbigt. men också väldigt bra, ingen elak menat älskling mitt.det finns både positiva och negativa med ett långdistansförhållande. men det som är bra är att man kan koncentrera sig på skolan och sina fritids intressen och få vara med kompisarna. men man kommer sakna eller man saknar sin älskade. men det bästa är att få träffa han. det är det vackraste som finns. är att få springa in i hans famn efter 2 månaders eller mer saknade. de månader mellan våra underbara träffar är som jobbigast. man vet inte hur han mår. det är jobbigt att vara bort så länge. och när man är men sin älskling så känns det som man har precis kommit när man ska hem :( men jag längtar efter min älskling. vi ska ses snart jag längtar som bara den. <3<3<3<3<3
love youmiss you
Kommentarer
Postat av: Mattias

jadå älskling jag håller med dig, det är absolut både bra och dåligt, men jag saknar dig så mycket hela tiden!! <3 längtar tills höstlovet älskling, då jag får springa in i din famn igen :D<3 och du får hoppa fram på kryckor antar jag hahaha xD vad gullig du kommer att vara ^^ puss hihi <3<3<3<3<3

2010-08-15 @ 13:24:00
Postat av: Anonym

hallå mina kryckor kommer att vara borta då :P (säger vi) men vi måste bestämma vem av oss som åker vart då puss <3<3

2010-08-15 @ 17:06:40

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0