Memories that remain

Ok nu har jag äntligen förstått varför jag hade en sån plåga i 1-4 i Drakskepskolan. Det är på grund av en tjej. Tjejens namn är Anna Wiklund. Ni som känner henne kan spotta på henne åt mig. Förlåt om jag tar upp detta samtals ämne. Men detta har jag funderat varför de åren var de värsta. Hon var en av mina vänner i skolan som vände sig emot mig. Hon spelade två spel. Ett gott och en ont. Det onda visade hon aldrig för mig. Men efter några år har jag insett att allt hon sa till mig var lögn. Hon levde ett liv med lögn. Fattar inte hur hon kunde gå till skolan. Hon var en riktig BITCH. Hon anklagade mig för att slå henne, ta hennes saker, slita sönder hennes kläder, kasta mat på henne, men allt det där hade hon hittat på. Och gissa vem lärarna trodde på? jo det trodde på Anna så klart, vem annars. och gissa hur många lärare samtal man fick vara med om. Nästa varje vecka fick man ett samtal att jag hade varit elak mot henne. Gud vad jag vill få tag i Anna och stämma henne. Tack vara henne fick jag tillbaka minnen som jag trodde att jag hade glömt bort.
Varför jag tar upp detta är att just detta har varit inom mig ganska mycket sen jag lämnade skolan till en annan skola. Om jag fick spola tillbaka tiden så skulle jag filma allt och visa upp det och säga att hämnden är ljuv för mig.
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0