Panik

ok jag vet inte säga detta men hur fasiken ska jag börja med mitt PA ämne i år?? Pa är en viktig del i 3:an och utgör 100p av mina 2500 typ :P jag vet inte. men iaf så gäller det att få G eller mer i detta. men hur ska man göra det när man inte ens vet hur man ska göra?? Hjälp alltså. jag har ännu inte bestämt vad jag ska ha ens :P antingen ska jag ha om kvinnornas roll ivårt samhälle eller så ska jag berätta om vår resa till turkiet om det blir av så skrive rjag om det. och jag behöver få mer information om det. så nu är det panik. för de flesta har typ börjat. känner att paniken börjar bubbla upp inom mig. Gode gud skapare hur ska jag göra.
HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
detta är jag just nu!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentarer
Postat av: ia

haha va söt du va på bilden ;)

måste inte ni IHL:ARE ha någonting med SPORT OCH SAMHÄLLET?? <3

2010-08-23 @ 18:02:24
Postat av: Calle

näää efter som jag är med i FN föreningen så slipper jag det :P HURRA! för mig. visst var/ e jag söt på bilden :P

2010-08-23 @ 18:58:57
URL: http://saeaung.blogg.se/
Postat av: Amirmonica

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2012-06-14 @ 12:26:47
URL: http://amirmonica.blogmedics.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0