PA=projekt arbetet

Ok nu är det äntligen bestämt :)
nu vet jag vad jag ska ha i PA arbetet :)  Jag ska ha om en resa till Turkiet :P varför Turkiet undrar ni? jo det är så att min och Ia´s käre lärare Uffe ( mest Ia's älskade lärare :P ) har kontakt med en skola i Turkiet. eftersom jag sitter med i skolans FN förening ( töntigt? nej det är as coolt :P ) men iaf så bestämde dom att vi skulle åka till Turkiet förra året men det blev inget :( så i år blev det bestämt eller rättare sagt denna höst åker vi :) (hoppas jag ) nu är det upp till mig att pressa Uffe när vi ska åka :) jag längtar som fan tills vi åker :) :)
Kommentarer
Postat av: Mattias

Jag tror jag ska smita ner i din STOOOOORA väska och fälja med XD haha

2010-09-01 @ 07:56:56
Postat av: Calle

tror du??

tror du inte att skolan betalar en biljet till dig??

2010-09-01 @ 08:08:46
URL: http://saeaung.blogg.se/
Postat av: Mattias

Nej din skola hatar mig :O säger vi som :P:P

2010-09-01 @ 09:20:24
Postat av: Gardkaroline

Good people of togo i was here ok.

2011-05-31 @ 13:07:47
URL: http://gardkaroline.unitblog.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0