snart

ok nu måste man snart sova för imorgon är det jobb som gäller :)
nu blir det en veckas jobb innan man ska sätta sig vid skolbänken och försöka lära sig något nytt som ibland går bra och ibland inte alls så bra :P
men jobbet längtar jag till. det är kul. kommer vara ute de sista dagarna nu på sommar lovet som jag var i början av sommaren. kommer minnas denna sommar så grymt mycket.
men nu måste man sova om man ska orka jobba.
och P.s jag jobbar som friidrotts ledare ni som undrar
där ska jag jobba. en del av banan. ni ser 200m starten :)
Kommentarer
Postat av: Mattias

Ja att vara ute sista veckan blir väl super ^^ hoppas att ni har lika underbart väder som det är här just nu bara :) kommer alltid att minnas denna sommar <3

2010-08-16 @ 09:39:59

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0