Snart

nu är det snart över. den härliga sommar lovet :( det tycker jag är synd. har behövt denna sommar för att kunna tänka igenom vad som ska kunna hända nästa år. det som kommer  bli jobbigt är att man har all press på sig nu. men som tur är så vet jag vad jag ska bli när jag blir stor. det är jag ganska glad över. jag ska bli flygvärd. jag vet. det är ett jobb där det är väldigt mycket kvinnor i och det gör inget. jag bryr mig inte. jag älskar att jobba inom serviceyrket. det har jag gillat sen jag började jobba på omvårdnaden som sommar arbetare på sjukhuset. då  fattade jag mitt livs beslut. jag ska jobba som flygvärd. har alltid sagt att jag ska jobba på flygplats när jag blir stor men har aldrig vetat vad som. men nu är det bestämt. flygvärd på det australiensiska flygbolaget Qantas :)
Kommentarer
Postat av: ia

Calle det är en skitbra plan!! Du kommer passa perfekt som det!! Puss <3

2010-08-06 @ 09:34:50
URL: http://runesresa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0