Triatlhon

ok nu ska jag berätta om min dag.
Jag vaknar runt kvart i 5 på morgon, för att jag hade ställt väckarklockan på så tidigt. skulle hinna med ett tåg som gick kvart i sex på morgonen. snacka om tidigt man gick upp bara för att vara en tonåring, men iaf så var några av mina klasskompisar också med på tåget. och det förvånade mig. trodde att alla fick skjuts av någon. så vi åkte tillsammans till stan. där så skildes vi åt, de skulle vara någon annanstans än där jag skulle stå. jag stod vid slutet av strandvägen och vid Djurgårds kanalens början ( vet inte vad den stora vägen heter) där skulle jag stå och kontrollera så att alla cyklister ( i en Triatlhon igår tre olika sporter, och det är simnig, cykling och löpning)åkte till vänster. för annars åkte de fel. och tror ni inta att två cyklister skiter i att jag skriker sväng vänster?? men det var iaf två av 100000 som var med och tävlade :P. så jag stod och dirigerade trafiken både från höger sida där bilisterna fick åka på och från vänster sida där cyklisterna kom på. och gissa om det blir förvirring :P hahaha vissa bilar trodde att jag menade dom och tvärtom :P
så jag stod på samma plats i cirka 4-6 timmar och det kändes i fötterna.
Nu är det så skönt att ligga i sängen och sova :D
har ser ni de tre grenar som är med i tävlingen och de är iording. titta från vänster
Kommentarer
Postat av: Toni

Haha men det blev ingen trafikolycka??

2010-08-29 @ 20:47:28
Postat av: Calle

jo det var en olycka där jag stod fast längre ner på gatan. jag såg det men inte när det hände :P

2010-08-30 @ 17:24:59
URL: http://saeaung.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0