Vill inte att

det finns många saker som man inte vill ska hända men det kommer att hända ändå. man vill till exempel inte att sin älskade ska åka hem till sig när allt är över. det har nu gått två helt underbara dagar och jag vill fortsätta vara det. vi har haft det så underbart. bara varit med varandra och haft det helt underbart. vi ses tyvärr inte så ofta som man önskar sig och det tycker jag är synd. jag älskar han över allt annat på denna jord och önskar att Umeå låg betydligt närmare. när min käraste inte är med mig känns det som om världen går jätte långsamt. jag är i en helt annan dimension då. allt går långsamt. men när jag är nära han är jag tillbaka till verkligheten. jag tror att jag bygger en hård mur runt mig för att skydda mig själv , jag vet inte varför jag gör det men det bara blir så. men när jag är med han så är det som om jag flyter runt på rosa gulliga moln :P så bögit jag vet men vem bryr sig om det. jag är stolt för den jag är. jag vill säga tack för de underbara dagarna både i Umeå och här i Stockholm. minerna kommer finnas kvar ända in i graven. Vill tacka alla som fick hela sommaren att gå så fort. TACK OBBOLA och ni kompisar i STOCKHOLM <3
men en stor KYSS och KRAM och många månader av saknad efter dig till min älskade MATTIAS<3<3<3<3<3
nu ska jag lista upp lite saker som jag inte vill ska hända:
1) Mattias får inte åka hem
2) Mattias får inte åka hem ( det är dom två viktigaste punkterna ) :P
3) sommar lovet tar slut
4)skolan startar
5) lämna mina bästa kompisar
6) maten får inte ta slut
7) få några IG i slutbetyget ;P
8) vara arnetslös
9) världen ska gå under
awwww hihihihihi <3<3<3<3
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0