Buss till Obbola + Bio

jaha ni nu ska vi diskutera om bussarna här i Umeå och bion som vi var nyss på. först av allt ska jag säga att filmen var väldigt bra. vi såg filmen ECLIPSE. alltså den var helt ok. den är inte min favorit. jag tyckte att det fanns vissa scener som blev lite tråkiga. alltså de bara pratade ibland igenom en hel scen utan att det riktigt hände något. men man fick väl vänja sig och stå ut eller hur? men iaf så var det trevligt att se på bio och denna film ville jag verkligen se. den är inte den bästa men den är helt ok. kan med glädje rekommenderar den. men iaf filmen slutar och då sprang alla till toan undrar varför? alla hade druckit så mkt druckit under filmens gång. och när vi är på väg till bussen säger min älskade partner att bussen går 21.30 ifrån Umeå. super kul vad ska man göra undertiden? (filmen slutade 20.00) i Stockholm brukar bussarna gå ganska ofta. så jag e ganska van med det. en sak vet jag. ska inte lite på mi partner om tider :P lite glömska ja det e denna person :P men jag love that person anyway <3<3
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0