Friidrott

nu ska jag prata om en av världens roligaste sporter. då kommer jag så klart kommer jag snacka om friidrotten. enligt mig är det den bästa sporten men det är ju min åsikt. jag vet att ingen lyssnar till den när det gäller friidrotten men men.  det som jag tycker är så bra med friidrotten är att det är individuellt. det tycker jag om. jag kanske är konstig, men jag älskar att tävla för mig själv och inte för ett lag. ok man är ett lag men man tävlar ändå själv. men friidrotten är ändå en känsla av frihet också. man kan välja exakt vilka grenar man vill tävla i och så är det också en frihet att om det går dåligt så sänker man inte hela laget utan sig själv i statistiken bara. men man lyckas alltid ta någon medalj i friidrotten och alla ser en hur duktig man är. det tycker jag som är bäst med individuella sporter. att alla ser hur duktig man är och inte bara den personen som gör mest mål i en fotbolls  tävling/kup. så jag tycker om friidrotten och kommer tävla i det ganska länge :)
Kommentarer
Postat av: Anonym

friidrott äger

2010-07-10 @ 17:09:42

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0