Hej då Obbola

ok nu är det snart dags att åka från det sköna och vackra ön Obbola :( det känns jätte tråkigt att lämna ön tycker jag. önskade mig att man kunde ta med sig alla sina underbara vänner tillbaka till Stockholm. dagarna här har gått alldeles för fort tycker jag. har gjort väldigt mycket men ändå inte mycket tycker jag. har varit väldigt mycket med kompisarna här på/ i obbola. men också varit mycket i Umeå. Umeå är en väldigt vacker stad på sommaren ( har varit där 3 gånger förut) jag vill bara säga att ni vänner på / i Obbola ( vet inte hur man ska säga för alla säger olika på Obbola) är de coolaste, roligaste personerna i Obbola <3. kommer sakna er allra mest. men mest min älskling kommer jag sakna. du finns alltid i mitt hjärta. Tack för att ni tog hand om en vilse 08 som jag :Pmissmisssaknar ervi
Bilder 1-5: de coola gänget på Obbola love you
Kommentarer
Postat av: mattias

we will miss you <3

2010-07-18 @ 12:38:05

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0