Igelkott safari

sötsötsötsöt
Ok idag lanserar jag min nya aktivitet här på Obbola :) det är Igelkott safari :) det är en ganska billig aktivitet som kostar bara 20 kronor per person :). barn under 10 år går gratis :). och jag lovar er att ni kommer få se massor med igelkottar. om ni inte ser någon så kommer ni få hälften av pengarna tillbaka. ni kommer också få se den underbara ön Obbola. vi kommer gå runt ön. vi använder inte något motordrivet fordon för då kommer vi att skrämma iväg igelkottarna. vi kommer ha tre visningar. den första börjar vid 18-20 och den andra 20.30-22.30 och den sista är från 23-01.00. vi rekommenderar att ni tar dom senaste tiderna
Kommentarer
Postat av: Felicia

kolla in min blogg!:)

2010-07-14 @ 19:47:27
URL: http://alexandrafelicia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0