Love you

ok nu har jag kommit hem men det känns super tråkigt. jag har lämnat den person som jag älskar över allt på denna jord. du är den vackraste som går på denna jord. du fattar inte hur mycket jag saknar dig. när jag lämnade dig första gången visste jag inte när jag skulle få träffa dig igen. men det var under himmelsfärdsdagarna som jag kom och överraskade dig. det var det bästa jag har någonsin gjort. du fattar inte hur mycket jag älskade det. och så denna gång. när du överraskade mig på flygplatsen. se ditt leende bland all folk i ankomsthallen lyste verkligen upp min dag. jag vill säga tack till dig hur underbart det var denna gång. du fattar inte hur glad jag har varit under de dagar som har gått och jag hoppas att det kommer alltid vara så tillslut. jag vet att det låter konstigt men jag kan inte beskriva mig kärlek till dig med ord bara vissa den. och jag hoppas du hade det underbart medan jag var där. jag du fattar inte hur mycket jag längtar tills vi ses igen. då ska jag vara lika bra värd som du var älskling. jag älskar dig över allt annat. har sagt det många gånger men du är mitt allt
love you
Kommentarer
Postat av: mattias

jag har sagt det förut och jag säger det igen: du är den jag vill ha <3 dom här dagarna tillsammans har varit totalt underbara och jag vill bara leva om dom igen och igen <3 jag älskar dig av hela mitt hjärta calle <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2010-07-18 @ 23:48:24
Postat av: Emma

Nu är jag helt jävla seriöst: Jag blev tårögd av att läsa detta. Så otroligt vacker eran kärlek är till varandra. Jag önskar er verkligen all lycka i världen!

2010-07-19 @ 23:18:23
Postat av: ia

naaw gulligt calleballe <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3<3

2010-07-26 @ 14:29:16
URL: http://runesresa.blogg.se/
Postat av: Anonym

skrivet ifrån hjärtat

2010-08-01 @ 22:03:33
URL: http://saeaung.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0