Umeå

det är vacker här i umeå. det är så skönt att vara här igen. men man kan ju inte sova. det är alldeles för ljus ute. känns som om jag inte kommer kunna sova något denna vecka. alldeles för ljus ute. idag ska jag typ in till stora staden för att de Salem alf Fakir :P tror att hans namn stavas så :P jag e typ sämst på att stava ibland när man är trött. det har redan hänt så mycket. igår hade vi spel kväll som vanligt, och jag vann :) vi spelade NYC som vanligt och det blev tillslut en duell mellan mig, Lisette, Emma och överraskande Emilie som kom i slutet. tyvärr så åkte Mattias ut som förste spelare. vi var cirka 7-8 spelare och vi hade 4-6 kort lekar. det var svårt att blanda men super kul ändå tyckte jag. jag vann bara för att jag är så snabb med mina reflexer :P men Lisette vann genom alla drag , detsamma kan man säga om Emma också och Emilie. sen gick vi och badade. iaf jag och Mattias. och jag som är världens badkruka hatar att bada sprang i först :) hurra.
nu ska snart Lisette komma. har tråkigt. Mattias gick till sitt jobb :(
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0