Friidrott skolan 1 av 5 v 24

Vilken dag. jag kan inte beskriva med ord eller känslor hur mkt jag redan längtar till fredag. de är så jobbiga. jag har barn som är 7-8 år gamla ( födda 02). alltså det näst yngsta på hela lägret. de yngsta är födda 03 och en 04 ( fråga mig inte varför). men iaf de kan inte lyssna på några ord som man säger till dom till exempel "nej", "samling här", " gå ner därifrån", "inte vara på mattan", "inte ta våra skor", "låt konen vara" m.m. om någon av er skulle vilja byta finna jag på mitt mobil numer :P.
Som sagt åter till min grupp. det var som sagt den jobbigaste på hela lägret. jag kallar dom " djävulens tjänar/barn".  de kan inte lyssna på någon av oss 4 ledare som tar hand om dom e hel vecka. de är som myror runt socker eller på ett byte. och det är vi ledare som är bytet. alltså 6 timmar idag kändes som 90 timmar eller kanske överdrivet typ 2 dagar. de är på friidrotts banan från 9-15 varje dag. och till råga på allt så förlorade jag rösten :P jag kan inte prata. jag är en så kallad "lek farbror" (inga sexuella  tankar nu jacob!!!!!!!!!!!) men iaf så blev man trött på dom så man ville sova. man var så glad när man fick en timmes rast. men för mig och min kompis blev rasten tyvärr inte så låg :( vi fick bara 30 min lång rast sen jagade tjejerna ut oss. eller vi hade sten sax påse om saken :P och vi lyckades förlora. vi ska vinna imorgon vänta ni tjejer. så rasten gick väl mest ut på att jag att gömd bakom en buske och lekte dunken med alla :P och vi är cirka 210 elever på friidrotts banan :P så det är mkt att hålla namnen i huvudet :P  men när föräldrarna kom så blev dom guds änglar istället och vi fattade inte varför
så gott folk så ser min dag ut :P
nästa del kommer imorgon.
FORTSÄTTNING FÖLJER
-Vad händer imorgon?
- kommer Calle och hans kompisar tämja djävulens ungar?
- eller kommer dom tämja ledarna?
- det får ni se imorgon
Kommentarer
Postat av: mattias

usch det låter ju som ett rent helvete!!! :O

dck spannande att se vad som händer, jag tror barnen tämjer ledarna hihihi <3

2010-06-14 @ 22:40:42
URL: http://mattiasdagbok.blogg.se/
Postat av: Calle

hahaha men fortsättningen kommer idag

2010-06-15 @ 07:42:25
URL: http://saeaung.blogg.se/
Postat av: Toni

Åh nu har jag både din och jacobs dokusåpa att följa!!!:)

2010-06-15 @ 11:39:45
Postat av: Calle

hurra :)

2010-06-15 @ 22:18:19

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0