Friidrott skolan 2 av 5 v 24

Jaha så var det tillbaka till friidrott skolan igen då :( :). det började ganska bra, med att jag springer från mig till friidrotts banan och när jag väl kommer in dit och vi ska samlas så springer jag rakt in i dörren och alla ser det :P och skrattar :P det var en perfekt början. men mera skulle tydligen hända. men som jag brukar säga " man vet inte vad framtiden har att ge". men iaf så var jag tydligen 33 sek försenad och avdrag på lönen. FAN hoppas att han inte såg det. tror inte att min chef såg att jag var sen :P hoppas jag.
Men efter mötet som brukar vara tråkigt. men idag var det inte tråkigt. för alla hade det så kul att jag sprang rakt in i dörren. de tyckte alla var så kul. men iaf så skulle vi samla alla våra barn. dom var så gulliga när vi skulle samlas men sen när föräldrarna gick så kom helvetet tillbaka. alla blev som bin runt socker igen. fan tänkte vi. men vi började med en lek. det roliga är också att de förstår vad man säger till dom och sen när man slutar så säger de " vad sa du" eller " jag hörde inte" eller "jag förstod inget". då som ledare suckar man djupt. ända ner till tårna och förklara allt igen. eller så säger man "varför lyssnade du inte?"  eller " vad var det du inte förstod?" eller "var tyst då när jag går igenom". men iaf så skulle vi leka under hökens vida vingar. och där kommer mitt första fail. de säger först blå. och så klart springer jag över men kommer på efter halva att hela jag e ju blå. sen nästa är när hon ( det var Emma som var hök) "under hökens vida vingar" och vi säger " vilken färg" och hon sa då " RÖD". då blir man lite panik slagen. jag vet att jag har röd någonstans på mig. på min jacka finns det rött det vet jag men jag hittade det. då säger mina smarta barn " du har ju rött på skorna" och då tittar man ner på skorna och ser att dom är röda. FAIL!!!!!!!!! mina spring skor är röda . det är förklaringen. det var den första failet av typ 10 på dagen.
sen var det lunch. då ska alla gå samlade i en grupp. efter som vi har de yngsta så måste vi gå samlade. annars kanske de kommer bort ( det skulle inte göra mig något) men iaf så går jag och sen tittar jag bak. och är det ingen som går med mig :( jag hade tydligen tagit fel grupp :P hahaha jag måste vara för trött.Leha och kommer ifrån Thailand och alla killar är super förtjusta i henne. hon är ihop med en kille som heter Johan ( undrar hur mkt ihop man är då) men iaf så började Johan och Gustav bråka om vem som skulle få pussa henne. suck de bråka rom en sån liten sak. så började de att kasta mjölk. VARFÖR MJÖLK?? och varför på mig?? jag var inte precis den glada ledaren sen.
sen hade jag rast i 30 minuter då gick vi till täby centrum. jag skulle köpa lite frukt och det blev så klart fail där
och äntligen fick man sitta. men min rast varade i 30 underbara minuter innan jag skulle upp ur stolen och stoppa två killar i min grupp som började kasta mjölk på varandra. och så var man helt mjölkig hela sig :( det var inte så kul. de hade bråkat om en tjej i min grupp. det börjar tidigt i den åldern tydligen :P det finns en tjej som heter Mai  med. jag glömmer så klart mitt bank kort så jag kan inte köpa något. är jag trött eller inte.
sen hade vi höjd och smarta jag snubblar över allt. så jag flyger rakt över massor med barn och ner i en grupp med vatten :( det var smutsigt vatten och det var inte kul. jag var blött sen mjölk kriget och nu smutsigt vatten i skorna. wow vilken rolig dag. och sen så snubblar jag på ett gräs strå. vem lyckas med det?? jag måste vara för trött.
efter höjden skulle vi ha lek igen. hurra och denna gång tänkte jag att jag inte skulle faila. vad tror ni att jag gör :P nu halkar jag på gräset istället när jag ska springa. så barnen hinner ta mig innan jag hinner resa på mig.
sen hade vi 60 meter och jag och Fredrik min kompis skulle ta tiderna. alltså dom tidagar uren fungerar inte. jag trycker på start och den vill inte starta. och då har barnen redan börjat springa. hjälp vad gör man då?? jo man skriker på barnen att de ska stanna och så gör dom de :) fantastiskt tycker jag. men vi lyckas sabba att ta tid fler än en gång :P tillslut måste vi sluta för jag och Fredrik inte får den att fungera.
hoppas jag fick med allt. tror inte att jag har glömt något nu :P
eller vad tror du Toni och Jacob?
- vad händer imorgon?
- lyckas Calla och Fredrik faila mer gånger?
- kommer de någonsin hitta kaninen?
- vem är den mystiska mannen som de jagar??
det får ni kanske svar på nästa avsnitt.
samma tid och kanal
FORTSÄTTNING FÖLJER
Kommentarer
Postat av: mattias

HAHAHAHA jag älskar dina avslut på inläggen XD

och okej calle min dag var ingenting jämfört med dig, förlåt mig <3

puss älskar dig <3

2010-06-15 @ 23:05:18
URL: http://mattiasdagbok.blogg.se/
Postat av: Toni

Åh jag kan knappt vänta till imorrn :P.... Och ja jag tror att du kommer faila ännu mer imorrn :)!

2010-06-15 @ 23:07:40
Postat av: Anonym

du känner mig ju Toni :P

jag lyckas med allt

och Mattias du gillar mina slut???

2010-06-15 @ 23:19:36
Postat av: Jacob

Shit, vad mycket du skriver människa! Men sluta inte, jag vill ju så gärna läsa om alla dina FAILs, haha ;)

2010-06-15 @ 23:27:17
URL: http://nosscirneh.blogg.se/
Postat av: Calle

jag lovar dokumentera allt som händer på¨friidrottskolan :P detta är bara början

2010-06-16 @ 07:26:48
URL: http://saeaung.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0