Intressant

Det var en intressant natt hos Daniel igår natt. Jag fick äntligen sova efter säkert 4 timmar efter min ankomst. Kom hem till han vid 12. Ok det var inte så sent men jag hade faktiskt vara på en fest innan, så man var väldigt trött. Det första var att vi ser på Night before Christmas, Tror iaf att den hette så. Men den var så tråkigt förlåt Jacob men du hade en underbar extra material till Helena :D Men iaf så somnade jag till filmen. Brukar somna till filmer fråga Mattias och Antonia och alla andra som var där hos Daniel i helgen :P. Men man fick inte sova så länge tyvärr. De jagade upp en för de ville göra något. Så jag tror att vi spelade neger och president (ett kort spel). Det första jag gör är att vinna så jag får en bra position. Alltså jag blir president och stackars Helena blev sist (neger). Så på gick det i flera omgångar tills vi hade spelat detta spel i över 6 gånger då började jag förlora. Jag slutade till sist efter Helena och den person som vann var Antonia som hade legat lite i skymd bakom Jacob och mig. Sen så spelade vi mördaren och det var då Helena började bli trött. Hon blev allt segare under spelets gång. Tills slut kom Daniel på att han ville se soluppgången och jagade upp oss alla till den 16:e våningen. Det var kallt som fan men ändå ganska trevligt. Det var inte så högt men om man hatar höjder så var det högt. Sen gick vi ner och både jag och Helena sprang ner till våra favorit platser i lägenheten, alltså för mig var det sängen och för helena var det någon konstig sak  som han hade :P. Men när vi skulle sova så gick Antonia :( det var tråkigt att hon gick tyckte jag. Men vi får hoppas att hon stannar längre nästa gång. Men iaf så på natten så fick jag något i huvudet och det gjorde ont. Det visade sig vara vindruvor som hade kommit igenom luften. Jag tror att det var Helena som kastade förpackningen men hon kommer inte ihåg det. Det var iaf ganska intressant att man fick något i huvudet och inte hitta den skyldiga :P har mina misstankar mot Helen Peters :P

Kommentarer
Postat av: Helena

Stilig blogg Calle :) Och hey! Jag skulle aldrig kasta vindruvor på dig :O Dock önskar jag nästan att det var jag som gjort det. Hahah roligt jö :P

2010-06-07 @ 19:53:09
Postat av: Calle

alltså Helena jag tror fortfarande på att det var du. Det kan inte ha varit Danne eller Jacob eller hur??

2010-06-07 @ 20:01:32
URL: http://saeaung.blogg.se/
Postat av: Jacob

Thorulf kanske aldrig lämnade lägenheten...

2010-06-07 @ 20:04:06
URL: http://nosscirneh.blogg.se/
Postat av: Calle

vem vet :O :O det har jag aldrig tänkt på. Här krävs en detektiv :P

2010-06-07 @ 20:08:08
Postat av: Jacob

Ja Verkligen! Jag tycker Thorulf är sannerligen misstänkt...

2010-06-07 @ 20:10:31
URL: http://nosscirneh.blogg.se/
Postat av: Toni

Va??? Hur kan jag vara misstänkt!? Jag tycker ni ska vara misstänkta mot daniel istället, han verkar mer misstänkt än vad jag är!!:o

2010-06-07 @ 20:14:10
Postat av: Calle

jag tycker vi misstänker alla som var där :P förutom mig själv förstås för jag är oskyldig som alltid

2010-06-07 @ 20:16:44
URL: http://saeaung.blogg.se/
Postat av: Helena

Om jag får lägga min synpunkt så tycker jag att Torulf känns högst misstänkt. När jag tänker efter så skulle hon kunnat ha gömt sig i badrummet tills dess att vi andra somnat och sen smygit ut och kastat vindruvor på Calle.

Frågan är bara: varför? För att han går i Ihl? Mycket troligt enligt mig!

2010-06-07 @ 21:59:43
Postat av: Calle

Hallå Helena ska du skylla på någon annan?? Vi vet att det var du :P vi har bevis av att det var du. Du kommer inte undan det :P

2010-06-08 @ 07:37:39
URL: http://saeaung.blogg.se/
Postat av: Albinadele

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-01-13 @ 10:15:01
URL: http://albinadele.blog24h.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0