Jaha

Jaha...
Nu är alla hemma hos mig och vi ska typ ha film kväll. jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Vi ser någon as konstig film som handlar om utomjordiska varelser som anfaller Manhattan i NYC :P och jag tycker den är såå tråkigt så jag undrar om man ska föröka sova lite?
men det kanske inte kommer kunna gå för man ligger precis vid tv :P och vi fick reda på att den är filmad i en bio salong :P undrar just var Jacob har fått filmen ifrån :@ alla peckar på Jacob :P
Men iaf å tycker jag att kvällen har varit helt underbart. Undrar om man lyckas jobba imorgon jag kommer vara död typ :P hahaha :( men iaf åter till kvällen. den var helt underbar förutom att när vi skulle spela så gick det inte så bra XD de var inte så eniga när det gäller reglerna. och lilla Jacob blev sur för att Helena jagade han hela tiden. Suck!!!!!
jaja nu ska man väl försöka få i sig lite sömn iaf :P
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0