Lördag med Jacob

Jaha nu sitter man i Daniels lägenhet efter en middag i Märsta och sen jobb på Höstfibblan. Vi hade bestämt och skriva om en person i gruppen. Vi är cirka 5 personer och jag fick Jacob. Nu blir man tvungen att presentera hur han är :P. Jacob är 14 år kommer ifrån Ukrianska republiken av Sverige. Han är lite speciell. Han är väl den mest speciella av oss 5 som är här idag- Antonia är den smarta, Daniel är den lata, Helena är den coola, Calle ( jag) är den snygga och Jacob är den som behöver mest en psykolog av oss två. Det är kanske därför han går Psykologin klassen i skolan :P inget elak menat men du är ju som du är :P :P :P. Men nu ska man inte vara elak mot han. Han har också sina sköna sidor. Han älskar ju att reta Helena. Det är ganska kul tycker jag/vi. Just nu så firar vi den svenska nationaldagen och Jacob firar med att lyssna på konstig musik. Han kanske behöver lite hjälp. Då ropar man bara på Helena. De kanske borde gifta sig?? Undrar hur deras barn kommer bli. hmmm låt mig tänka. De skulle antingen döda varandra. deras barn kommer ju bli konstiga eller så blir de lika smarta som pappan deras. Nu ska vi lyssna på hans konstiga musik. hmm undrar om man ska försöka sova. Men det kommer inte kunna för Jacob kan inte sänka volymen på sin dator. Jacob älskar att reta folk men som sagt mest sin älskade Helena.

Om ni vill veta vad Antonia skrev om mig

var vänliga gå in på denna sida: www.schludermann.blogg.se

Ha en trevlig söndag på den svenska nationalldagen

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du är lika dan Calle. Älskar att reta folk. Du är riktigt hopplös när det gäller det :) hehe

2010-06-09 @ 22:33:56
Postat av: Calle

vad då reta folk??

jag vet inte vad pratar om (säger vi) :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

2010-06-10 @ 17:59:55
URL: http://saeaung.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0