Cybertown

Idag är jag så trött. kommer sova super gott inatt tror jag. Idag så jobbade så ni kanske upptäckte så fick jag bara 4 timmars sömn. och jag får skylla mig själv. sen var det upp och ha idrotts lektion för små barn och ledare som inte var så duktiga på att leda. så det var jobbigt. och så var det en pappa som klagade på allt jag gjorde. hatar han. men sen så träffade jag min kompis Daniel och vi åkte till stan. där träffade vi Fiffi :) tillsammans så gick vi och letade vart vi skulle träffa Martin. men så klart ska man inte lita på mig i stockholm :P jag råkar gå väldigt vilse ;) så lita ALDRIG på mig när det gäller att hitta i Stockholm :P
när vi väl hittade fram så fick vi vänta på att alla skulle komma. det visade sig att vår väntad i 1 timme var för gäves :( allt var fullt på laserfortet som vi skulle först pröva på :( skulle ha varit nice och prövat något nytt. sen gick vi runt och kollade vart vi kunde vara och spela. men allt var full tyvärr. men till slut så fick vi tid klockan 15.30 på Cybertown på Fridhelmsplan :) så vi åkte dit. under den tiden så kom jag på att jag hade glömt mina skor på laserfortet :P så det var bara att vända om och hämta dom :P jag hade på mig gympa skor  så jag var inte barfota om ni undrar :P men iaf så när vi kom till Cybertown fick vi reda på att vi skulle få en ny tid 17:30 istället :( så det var bara att vänta så vi drog till Donken och hade lite pommes fritest  krig :P det var kul. och sen fick vi äntligen spela. vi var 33 styckna och jag slutade på en 23 plats :) så jag kom inte sist, men sist i gänget kom jag :( men jag hade det super kul idag så snart ska jag typ sova :)
Kommentarer
Postat av: Eddie

Nåå man kan inte alltid vinna älskling :p

Puss

2010-11-13 @ 22:17:43
URL: http://eddieboi.blogg.se/
Postat av: Fiffi

Duuuuuktigt ;p

2010-11-13 @ 23:52:00
URL: http://linanders.blogg.se/
Postat av: Fiffi

Oooojdåååh min gamla blogg

2010-11-13 @ 23:53:18
URL: http://Linander.devote.se
Postat av: laila

Haft en bra lördag ?=)

2010-11-14 @ 00:23:28
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0