Frankfurt

ok idag har jag varit i Frankfurt :) det var en super coolt stad. jag gillade det iaf. vi gjorde inte så mkt förutom att kolla runt och handla lite. alltså det är super dyrt i Tyskland :( så för en fattig student är det inte så kul. men iaf så var jag där hela dagen och gissa om jag trött nu :P men vad gör man inte för att få kolla på en ny stad? men iaf det blev bara jag och Alexs mamma som åkte in, för Alex orkade inte och hans bror Mark ville inte :( det var tråkigt så det blev vi två. och jag måste säga att det var super trevligt att vara med henne. hon är väldigt rolig att vara med. men iaf så gick vi vilse hela tiden :P men det gjorde inget för det var roligt ändå. köpte två saker. en t-shirt och en film som heter In to the Blue :P har aldrig sett den så det blir kul :)
nu kommer lite bilder ifrån idag.
väldigt bra bilder det blev tycker jag :)
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0