Godmorgon

jaha nu är det sista skoldagen för denna vecka .) nu är det bara 2 veckor tills jag och Emma åker till Bryssel. Fan det kommer bli det roligaste som finns. men under de kommande veckorna har man sjuk mkt att göra :( det ska bli jobbigt men den som väntar på något gott den väntar aldrig för länge :P eller hur?
här är min planering under de kommande veckorna:
V46:
Näringslära fördjupnings uppgift ska lämnas in om Veganism
Utvecklings samtal
Kick Off med Svenska FN förbundet
Nationella i svenska
Praktik
Träffa Bim
Älvsjö mässan om att plugga vidare
Jobb i Hägernäs
Jobb i Hägernäs
Jobb på Höstfibblan
V47
Öppet hus prata om Tibbles FN förbund
Statsteatern med svenska klassen
Prov Psykologi
Prov Rättkunskap
Lunch med Tibble
Jobb i Hägernäs
Jobb  i Hägernäs
Stats teatern med Engelska klassen
Fest hos Eva
och veckan därpå drar vi till BRYSSEL!!!!!!!!!!!!!!!!
och så ska jag få plats med att plugga till alla andra läxor som jag måste göra och sen så klart måste jag prata med älsklingen<3
Kommentarer
Postat av: Eddie

Naaaw <3

2010-11-12 @ 09:22:36
URL: http://eddieboi.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0