hemma :)

nu har man kommit hem från en underbar vecka i tyskland :) längtar redan tillbaka. men nu är jag iaf redo för mitt arbete :) så PA nu kommer jag snart bli klar hoppas jag :P
men resan gick som jag hade tänkt fast med andra roliga saker där emellan :P först så var mitt plan sen till Köpenhamn :( så när jag kommer till Köpenhamn så fick jag springa till transer disken och jag var den enda av oss 10 som skulle vidar som fick en sits plats på planet mot Stockholm :) och sen i Stockholm så var min väska borta :( kul :( inte. men det visade sig att den hade man lastat på fel bagage band :( det visste ju inte jag :( men nu är man äntligen hemma igen :)
Kommentarer
Postat av: liindblaads

nee jag gillar bara int den :(

2010-11-05 @ 18:55:07
URL: http://liindblaads.se
Postat av: Anonym

vadå? finns det ståplats i flygplan? :S

2010-11-05 @ 19:11:32

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0