Let the war begin

som ni kanske ser det så är kriget igång nu. du kommer ångra att du ens har blandat dina vänner i detta. du är så köra ditt fuck face. kriget är ingång och jag kommer kriga tills du erkänner att jag har rätt och kräver ett förlåtelse av dig och dina vänner. jag kommer inte ge mig. jag kommer strida ända in till det sista och jag kommer inte ge mig för den enda. de som är emot mig de kör jag över som myror på en väg. nu har man väckt elden inom mig och jag kommer inte sova förrän du har försvunnit ur min åsyn.
LET THE FIGHT BEGIN!!!!!!!!
låt striden börja
Kommentarer
Postat av: fler pussar från umeå

aw, att du tar bort negativa kommentarer, gillar att du inte ens vågar stå för det du skriver.

2010-11-19 @ 20:51:54
Postat av: Lotta

http://baik.blogg.se/2010/november/idiot.html



bitch.

2010-11-19 @ 20:52:29
URL: http://baik.blogg.se/
Postat av: Anonym

ganska kort krig, du förlorade så otroligt hårt.

Sjukt ägd lill asita. oki. pusspuss.



lär dig bättre än att förklara krig mot dom som är bättre än dig

2010-11-20 @ 23:01:37

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0