Merlin

ok idag har jag inte gjort så mycket. typ kollat på en film :P jag kollade på en serie också ;) den heter Merlin :) den är väldigt bra enligt mig :) jag tyckte det inte från början och idag så laddade jag ner den ( jag vet jag e olaglig ibland, men vad gör man när man sitter mitt ute i det tyska landsbygden?) så den serie har jag sett under mesta delen av dagen :P men så har jag också fått lära mig laga någon konstig thai mat :) det blev inte som Alexs mamma hade kokat det :( men min blev iaf inte bränn som vissa andra ( en dam brände riset :P tre gånger för hon snackade i mobilen hela F**K time) men jag ska snart sova :) imorgon blir det utbytes student av mig :P
Kommentarer
Postat av: guevacci

Cha, vilken är din favorit outfit på mitt senaste inlägg? rösta gärna(a) vore kul och se vad folk tycker ^^

2010-11-03 @ 12:18:02
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: liindblaads

hehe jaa de kan jag verkligen tänka mig :)

2010-11-03 @ 17:08:38
URL: http://liindblaads.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0