utbytes student :P

idag har jag vait utbytes student och det var kul. det var många tyska barn i den skolan och jag fattade inget vad dom sa :P men det var kul iaf. vi hade dubbel timme tyska och det gick så fort. vi fick uppgifter och jag skulle stå inför klassen och prata på tyska :O omg det gick fasiken sjuk dåligt. jag gjorde totalt bort mig. sen hade vi latin. undrade varför han valde latin och man får som svar " vad annars skulle jag ha valt"? men latin var Super tråkigt satt och halv sov till det tills jag fick läxa i det :O omg det tar verkligen mitt utbyte på största allvar :( ska vara med och ha engelska förhör också imorgon. träffade alex engelska lärare och han gav mig värsta uppsats papper att göra och så skulle jag skriva om mig själv på 3 A4 papper på engelska :O :O jag tror jag dör. hjälp mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0