Middag med tjocka släkten Kratz

Jaha nu har man kommit tillbaka  efter födelsedags festen som var så där. det enda vi gjorde var att prata. ok jag pratade typ inget. jag kan inte så mkt tyska så de kan förstå vad jag säger. så de pratade hela tiden. men nu får ni allt gissa hur många tallrikar mat jag åt under 5 timmar där :P. det blir intressant och se hur många ni tror. jag är super mätt i iaf :P ska snart sova. jag vete fasiken inte vad vi ska göra imorgon :( det får vi väl se. men vi ska inte till stan iaf för allt är tydligen stängt :P
Lite bilder från idag:
ute och går
utanför hans hus
Mark Kratz :)
Alexander Kratz
Kommentarer
Postat av: ia

jag vet hur många du åt D:

2010-10-31 @ 21:38:09
Postat av: Mattias

7? :O :P

2010-11-01 @ 09:28:54
Postat av: gue

grattis ;) Tävla om titeln "veckans blogg" hos mig! :) kramis

2010-11-01 @ 13:12:03
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Bernt

Hej! Jag hoppas att du fick god mat där!

2010-11-01 @ 16:28:06

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0