sämst

ok jag är sämst på att lägga upp inlägg på helgerna :P
men en kort sammanfattning iaf :P
LÖRDAG: jobb som vanligt och det var kul men mkt springande för vi hade hinderbana med små barnen :P och sen ville de att vi ledare skulle bli jagad runt hinderbanan super kul :) sen åkte jag hem och för att vara med min älskling som hade kommit på fredagen :) det var helt underbart :) sen åkte vi in till stan för att träffa Klea/ Bea man kan kalla henne vad som helst av det två smeknamnen :P där köpte vi asiatiskt mat och sen gick vi och såg på bio. Vi såg " Pappa på burk" och den var super kul. något att rekommendera. sen så åkte vi hem till mig och gjorde middag som var väldigt sen men super god :P
SÖNDAGEN: jobb som vanligt. men nu hade jag dubbel jobb :( och det var jobbigt för jag fick ingen sömn alls på lördagen :P mitt fel men skit i det. somnade väldigt tidigt runt 10 tror jag :P
MÅNDAG: mys dag med älskling. hur mysigt som helst. bara vara med han en hel dag var helt underbart. så vi spelade spel åt mat pratade hade allmänt trevligt :P såg på film " Tha Avatar The Last Airbender" som har bio premiär på fredag. men min älskling laddade ner den. fy på han :P den filmen rekommenderar jag er att se. och så såg vi på "Prins of Persia" den var också väldigt bra. men hoppas älskling tyckte det också
prince of persia
The avatar the last airbender
pappa på burk
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0