Tyskland

ni für ursäkta mig för mitt düliga inlägg just nu :P jag har fütt lüna en tysk dator och det har inte å så ni få uräskta mig. ska försöka göra mitt bästa :P men det var en kul resa och väldigt intressan tycker jag :P alltså det första är att de råkar sätta mig på en plats där en annan redan satt så jag lyckades angagera hela besättningen på planet till frankfurt det var löite pinsamt tykte jag :P men iaf så åker vi då och vi är försenade och det var inte tack vare mig. inget elak nu :Pmen sen när vi landade så var våran väska (alla på planetsväskor) väldigt sena och det var inte kul :P det blev lite panik. men nu är man iaf framme och jag är Über trött :P

ska sova snart tror jag ;)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0