Underbar dag


Wow denna dag var fasiken den bästa som har hänt. Idag så träffade jag Ia igen :) ok jag träffade en snabbis i lördags innan hon lämnade mig där ensam bland alla MUF:are :P men iaf så var det helt underbart att träffa henne igen :) det var så länge sen man fick prata med henne ordentligt. hon är ju i Tyskland och pluggar men hemma för att hon har sitt lov som vi kommer ha om 4 veckor :)
jag klippte mig och Ia följde med och sen åt vi lunch :) det roliga var att vi åt två olika maträtter men vi åt av varandra :P så hon tog min mat och jag hennes :P så det var ganska komiskt tyckte iaf jag :)
nu kommer lite bilder ifrån idag
foto modellen Ia
Kommentarer
Postat av: Mattias

såååååå snyyyyyyyyyyyyyyygg <3<3<3

2010-10-04 @ 19:12:29
Postat av: ia

Love you bebo <3

2010-10-04 @ 19:16:39

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0