flytt

nu bär det av :)
den stora flytten till stockholm :)
fan vad nice det ska bli. men ändå ganska tråkigt. har ju skrivit att det finns så många minnen i detta hus. men iaf så snart bärs allt ut. och en sista titt på denna hus som jag har haft som bostad i mer än 15 år. är nu borta med vinden. så nu säger jag förväl till Täby och Välkommen till Stockholm. längre till skolan men längre att få lyssna på musik :) Det ska bli skönt det. kan sova lite på tåget in till skolan eller så kan men plugga också.
Tack för de underbara 15 åren i Täby
Kommentarer
Postat av: Bernt

Hej!

Tack för att jag får skriva på bloggen! Jag är lite försiktig bara. Jo det är ju livets melodi att flytta hemifrån till ett nytt ställe. Det är alltid kul och spännande. Hoppas att det kommer gå bra i Stockholm! Det är en fin stad. Jag har släktingar där uppe, och man har varit där uppe och hälsat på släktingarna när man var mindre.

2010-09-10 @ 15:29:24
Postat av: Mattias

du ska se att det kommer bli jättebra i eran nya lägenhet :) kram <3

2010-09-10 @ 20:22:20
Postat av: Marie

Du måste ta bilder på ditt nya rum! :)

2010-09-11 @ 13:08:22
URL: http://mariebg.blogg.se/
Postat av: Calle

japp så klart eller så hälsar du på vet ja :) om du vågra marie :P

2010-09-11 @ 23:56:41
URL: http://saeaung.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0