praktik

ok nu har jag haft praktik och det var väldigt kul tyckte jag. och nu ÄNTLIGEN har jag fått reda på hur många timmar jag ska vara på en skola. jag ska vara där 5 timmar varje torsdag. Min J****A lärare säger så klart inte hur länge man ska vara där. och när man ringer blir han sur ju. alltså förlåt mig men jag hatar han. har gjort sen 1:an. kommer bli så J******A skönt att gå ut gymnasiet nu tycker jag. nu har jag fått nog av lärare som behandlar mig som en idiot fast det är dom som är idioter som inte ger information eller något. så J****A skönt. kommer inte hälsa på förutom om min älskade vän Ia kommer vara där <3<3
Kommentarer
Postat av: ia

o de kommer jag ju va :) <3

2010-09-16 @ 17:16:33
Postat av: Mattias

ja snart slipper vi idiotiska lärare som bestämmer idiotiska saker om idiotiska uppgifter haha :D kram <3

2010-09-16 @ 18:39:53
Postat av: liindblaads

hej :) hur har din dag varit idag ? kram

2010-09-16 @ 19:22:47
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: Calle

Ia: jag kommer och äter Donken med dig om jag inte har fått jobb men lovar at göra det minst tre gånger i veckan med en underbvbar person som du.

Mattias: han e en idiot man måste acceptera det :P man får typ tycka synd om han :P

Joel/ liindblaads: tja jag har praktiserat hela dagen :) det var super kul. men man har en idiot till lärare :P

kram till alla

2010-09-17 @ 07:42:25
URL: http://saeaung.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0