Vad vill ni veta

Vad vill ni veta om mig?
fråga bara på
jag svarar på allt
Kommentarer
Postat av: ErikFlaeder

då önskar jag lycka till :D vinnaren presenteras på bloggen som sagt någon gång ikväll :D



annars då, taggad för måndag och ny vecka imorgon då? usch, inte jag, orkar inte skola alltså ;s

2010-09-26 @ 17:12:38
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: ErikFlaeder

Sista året, lyllo dej!

2010-09-26 @ 17:48:09
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur är det att ha ett långdistansförhållande med din kille? är du inte rädd att bli trött eller leds på honom i fall att ni skulle flytta ihop? jag tänkte nu verkar ni träffa varandra så lite och om ni flyttar ihop träffar ni ju varandra hela tiden nästan

2010-09-26 @ 18:11:19
Postat av: Anonym

jag tror att det är din pojkvän själv som skrivit den där kommentaren om långdistans :P

min fråga är hur stor har du?!?!

2010-09-26 @ 19:33:03
Postat av: Calle

SVAR:

det som jag tycker är jobbigast så klart e långdistandförhållandet. det är så jäkla jobbigt. men man står ut. man får acceptera att det blir misstag och missförstånd hela tiden mellan varandra när man nästan bara har sms kontakt :( jag vet inte hur dte komme rbli är vi flyttar ihop. kanske passar vi så jäkla bra tillsammans och kanske inte. jag hoppa spå det första :Pman kanske blir trött att man inte komme rkunna äta samma mat som han. han är vegan och jag vägrar vara det. men jag måste acceptera att han är det. så han får göra sin egen mat och jag min.

och den sista frågan komme rjga inte svara på

2010-09-28 @ 17:50:06
URL: http://saeaung.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0