Nu gäller det

nu gäller det. nu är det bara någon timme kvar tills jag ska göra mitt första prov inom flygvärlden och mina damer och herra det kommer inte bli det enda jag ska göra. om jag inte jag får jobbet då gör jag ju flera på andra flygbolg så klart :P men iaf ska jag göra mig i ordning och vara så snygg jag kan vara och vara så duktig på allt. får absolut inte glömma att le idag. ska skjuta undan min nervositet och rikta in på min självkännedom istället. jag har ju för tusan stått och hållt ett tal för mer än 300 personer på engelska i Kalmar för några veckar. ska tänka på den tid som jag stod där. det gick så fort. men iaf nu ska jag fixa mig :) och hoppas på det bästa :D
Kommentarer
Postat av: karin

hörde ditt tal i kalmar, är du verklien säker på att de gick så bra???

2011-04-12 @ 10:24:00
Postat av: fiffi

det kommer gå toppeeen bby

2011-04-12 @ 18:33:44
URL: http://enlitenbrud.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0