wow

tänk vad fort en vecka går :O förra veckan var jag på öland och hade super kul och nu är man hemma och gör typ inget förutom att plugga som vanligt. men ändå hur mkt man hinner göra/ lite man hinner göra. jag har hunnit träffat min underbara kompis Hugo som jag trännar med :) och det är det roligaste jag vet. och så har jag haft min skiva och träffade alla mina underbara kompisar som jag inte har träffat på flera år :) så en vecka hinner iaf jag med ganska mkt på ;)
Saknar Nordic Mun ( det var det jag var på i Kalmar/ Öland)
detta är bilder från Nordic Mun tagen av Yaro
underbara vän Hugo :)
Kommentarer
Postat av: jaro

fast de var inte riktigt tagna av Jaro* för att hon var ju med på bilden ;D

2011-04-08 @ 12:42:10
URL: http://borninmoscow.bloggplatsen.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0