filmkväll med familjen

så nu har man haft det mysigt. hade en filmkväll med familjen och det var underbart. vi såg på en film som heter " eat pray love" med Jula Roberts som huvudperson. den var väldigt rörande och förvirande film i vissa stunder men också väldigt bra tyckte jag. skulle kunna se den igen :D men det roligaste var att jag hade bägge katterna i mitt knä så nu är man lite trött i bena och lite stel för jag får inte röra mig då. då springer dem iväg. mamma sov till filmen som hon brukar göra och pappa halv sov och jag smsade. så bra var filmen enligt oss tyldigen men tycker ändå den var bra. :)
ska snart sova för jag ska jobba imorgon med små barnen :D det ska bli kul men jag e sjuk trött. jajaja ska dra snart :D
Kommentarer
Postat av: bitchbooi

sv: I know. hur är det med dej då ? :P

2011-02-26 @ 12:58:22
URL: http://bitchbooi.com/
Postat av: Danielkl.com

Ska kolla upp vad det är för film. =)

2011-02-26 @ 14:29:08
URL: http://danielkl.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0