Mindre än 24 timmar kvar :(

så snart e det dags då :( snarte  det mindre än 24 timmar kvar till självaste projektarbetet ska vara inne :8 snacka om stressigt det ör. kommer att sitta i skolan till klockan 8 ikväll. har sjuk mkt att skriva klart och sen ska jag läsa det sista innan jag är klar för idag. fan vad jag hatar att göra saker i sista stund. det var synd att jag bestämde att åka till kina nu :P men det var värt det. det kommer komma ett inlägg snart med bilder och lite tex om vad jag gjorde där. men iaf så är det snart dags att återvända till det underbara arbetet :( vill inte det men får väl det :( önska mig lycka till :( P:S är det någon aom är bra på photoshop?? :P
Mitt projektarbete handlar om svenska skolsystemet och det tyska skolsystemet
så nu får ni se flaggor :P ( Två st)
Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Hihi ja okej ;)<3

Min helg va toppen! :D

2011-02-10 @ 18:11:58
URL: http://emmabjelkert.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0