mysig

så nu är jag tillbaka hemma efter en lååååång dag på jobbet :P det var super kul. lärde små barnen att åka skriskor. och dom är mkt bättre på det än vad jag är :P men jag lyckades iaf få dem att gilla det. jag hoppas på att barnen tyckte det var skoj att åka skriskor idag. sen träffad ejag en kompis. det var super kul och vi gick och åt på tasty thai. när jag skulle betala så fungerade inte mitt kort :( så han fick betala istället. det skulle sne visa sig att räkningen som jag hade betalat igår gick igenom ändå :O konstigt tycker jag. kollade på bankkontot och det stod -45 kr :P ofta att man kan ha det :P men snart får jag studie bidraget :D
Kommentarer
Postat av: bitchbooi

sv: det kan jag förstå! det är bara fintfint med mej :D

2011-02-26 @ 19:14:18
URL: http://bitchbooi.com/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0