nu fungerar detta

som ni kanske har sett så har min blogg inte fungerat och jag kan tyvärr inte säga varför det inte gjorde det :o men nu kan jag iaf säga att den gör det. vill tacka Blogg.se för hjälpen. skickade ett mail till dom och frågade om de hade tagit bort den eller inte. men det hade dem inte gjort så nu är jag igång igen :D och tack igen.
nu kommer jag försöka blogga så ofta det går :d det ska bli nice.
sitter just nu med en 500 sidors bok om photoshop och ska försöka lära mig hur det går att klista in en bild till en annan :P önska mig lycka till för jag kan verkligen inte det. sen så ska jag träffa min kompis och sova över där för jag ska på praktiken imorgon och sen matte prov :( vill inte ha matte prov :P men men. se nästa vecka ska jag till GBG :D
Kommentarer
Postat av: joel lindblad

ohh förlåt för väldigt sent svar :/

jajjemen det är jag :D

2011-02-23 @ 21:02:37
URL: http://scenbloggen.com/joellindblad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0