Arlanda

Gud nu är jag trött. Har varit på Arlanda i 12 timmar nu. Men det har varit super kul. Träffade massor av spelare. Jag hoppas att de förstod vad jag pratade om hihi. Men kan bara säga att vara här var både roligt och jobbigt. Det tog på krafterna att stå och vänta på flyg som kanske inte kom eller som var inställt :( det var jobbigt. Cirka 15 flyg var sena idag och vissa var en timme tidigare. Fråga mig inte varför men LOT polish airlines ( intresse klubben antecknar eller hur :P) var en timme tidig och ett annat flyg var två timmar sen. Men jag hade super kul. Hann tyvärr inte ta bilder son jag lovade men ska försöka iaf. Btw jag såg Maria montazami eller vad hon heter idag :)
Nu sitter jag på bussen hem och då ska jag sova länge och gott hihi kram på er <3
Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Hihi ;)<3

Allt bra med dig då? :)

2011-01-20 @ 00:02:45
URL: http://emmabjelkert.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0