har en kusin

nu mina damer och herrar så har jag hittat min kusin :) det är min kusin från mammas sida av släkten :) mamma har nästan ingen kontakt med dom. man blev så förvånad att man hade en kusin så man blev ju tvungen att adda henne på facebook ju :P så jag gjorde ju det och vet ni vad. hon accepterade det. blev ju så klart tvungen att förklara vem jag var. men jag tror inte att det behövdes för hon visste det tydligen hur jag såg ut :P så nu har jag en kusin som bor i Kalmar. hoppas man blir hem bjuden skulle vara nice att få träffa henne och se hur hon är. som sagt så e det kul att hitta sin kusin. men hon har sagt/ skrivit till mig att vi hade träffats när jag var 3 år. och hur mkt tror ni att man kommer ihåg då ;)
ska chatta med henne nu :)
där allt händer ju :)
om ni vill veta mer om kusinen så är det bara att fråga :)
Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: Hade du det bra i thailand?



Med mig är det okej!Trött

2011-01-13 @ 09:04:17
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Bernt

Så kul att du hittade en släkting! Det är jätteroligt när man hittar flera släktingar man inte vet om.

2011-01-13 @ 22:47:02

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0