Helgen snart slut

nu lider helgen mot sitt slut :(
det har varit en rolig helg. mkt att göra. men snart måste man också gå till skolan ju. åker till Kina nästa vecka med mamma och det ska bli så kul tycker jag :D komma bort från allt och bara ta det lugnt ;)
men denna helg har man inte gjort så mkt. träffat lite kompisar och varit på middag hos Marie  :Doch hennes familj :) det var trevligt och sen kom Klea :D gjorde typ inte så mkt. spelade kort och jag förlorade. hade musik tävling också där :P jag typ vann säger vi ;)
och så ritade vi på varandra :)
vad tycks Klea gjorde den ;)
Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: Otur, då får du bara leta vidare då!



Min helg har vart bra.

Fest och utgång i fredags.

Jobbade till kl 23 i går och samma sak i dag!



2011-01-30 @ 11:26:48
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: Nej men ellerhur, jätte dåligt ;P

Vad gör du då? :D<3

2011-01-30 @ 16:07:12
URL: http://emmabjelkert.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0