kämpa

det finns så mkt folk kämpar för. de flesta kämpar för att klara sig i jobbet. de vill vara bäst och allt sånt där. så klart förstår jag dem. det skulle jag också göra. vissa kämpar för att vara coola och andra för att vara duktiga i skolan. mina kompisar brukar undra varför jag inte kämpar i min idrott. anledningen till att jag inte kämpar för idrotten är att jag är inte intresserad att bli beröm och rik via en sport :P det låter konstigt men så är det för mig. min dröm som jag riktigt kämpar för är att bli flygvärd. det är min dröm och jag vill och kommer att kämpa tills jag har fått det jobbet :) att vara flygvärd är väldigt tungt arbete men ändå ett ganska roligt. man får ju se världen och så får man träffa nya människor som jag älskar att göra. det är det bästa :) jag är över social ;) så om ni skulle vilja flyga så flyg med mig. jag lovar er att jag tar hand om er så gott det går :)
Ha en trevlig resa ;)
FLYGVÄRD!!! <3<3
Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Inte så mycket just nu, du då? :)<3

2011-01-24 @ 20:55:12
URL: http://emmabjelkert.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0