Sjuk

Ok det började ju bra det. Vår första hel dag i den nya staden började riktigt bra tycker jag. Undrar om mamma tycker det också haha. Vaknade i morse  att jag hade världens huvudvärk  och det blev ju inte bättre genom att spy på toan på hotel rummet. Har varit där nu 4 gånger och spytt det är tråkigt att vara sjuk. Just nu tänker jag på lat men kan inte äta något ju. Då blir det en snabb färd igenom kroppen och sen ut igen igenom munnen. Eller den hinner ju inte igenom kroppen ju. Vad dum jag är haha. Så just nu ligger jag i sängen och chattar och mår skit. Ska väl försöka sova snart igen. Btw min mamma är också sjuk. Men hon mår sämre än vad jag gör stackarn 
Kommentarer
Postat av: Bernt

Ojjojj! Det är inte kul att vara sjuk!Hoppas att det går över! Krya på dig!!

2011-01-05 @ 15:38:03

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0