Tjohoj på skolan

Japp nu har allvaret börjat igen. Sitter i skolbiblioteket och laddar min mobil för att den har inga batterier :( så då kan man passa på att skriva lite. Som sagt så har skolan börjat igen och det är jag halvt glad för och inte. Nästa år vid denna tid så har jag ingen skola. Men jag hoppas att jag har något att göra då :) längtar verkligen tills jag går ut. 10 år har man gått i skolan. 10 års glädje och 10 års sorg. Det händer så mkt under dessa år. Förlorade kompisar och nyfunna kompisar, bråk med läraren och vänskap med en annan. Hat mot kompisar och kärlek till kompisar. Det finns så mkt man kan skriva om skolgångens  alla år. Jag vet att jag skrev 10 år i skolan och anledningen till det är att jag har gått i skolan i 10 år :)
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0